Grått...

...som fan ute. Måste vara därför det va så segt att komma upp idag. Är snart på väg till skolan. Ska jobba med tjejjourens hemsida idag. I dag ska jag träffa brudarna, fika och mysa lite hoppas jag och så ska vi fira Mia förstås. Hoppas det inte regnar när jag ska till skolan, orkar inte riktigt bli blööööööööt.

Två dagar kvar tills man får pengar!!! Vill shoppa!!! Man är ju student för tillfället vilket tyvärr gör så att shoppingen är något begränsad...suck, men nåt kan man alltid hitta :)

Nä nu ska jag sticka iväg så jag får något gjort idag. Hoppas ni får en riktigt bra dag. Ska försöka sätta in lite bilder senare, det var länge sen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ush, inte kull att vara student, så lite pengar, jag får inte hella så mkt pengar..... lägsta fp, och det blir inte mkt.... men man får göra det bästa av situationen!

Postat av: Kitty

Trevlig kväll vi hade!!!

2007-04-23 @ 21:15:30
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback