Hittat en släkting kanske?

Helt sjukt. Satt igår och googla lite, ungefär som jag brukar göra när jag har tråkigt. Så helt plötsligt ramlar jag på en sida där någon släktforskare i USA letar efter människor med mitt efternamn.....hmprf.... Det konstiga med detta är att det endast är våran släkt som har detta namn. Självklart tror man ju då på en koppling men vilken den är vet vi inte än. Killen/ Mannen bor i USA, fick mail från honom idag, och hans farmor ska ha haft samma efternamn som jag?!?!?!? Får nog ta och rota i det här ordentligt och göra ett bra dektektivarbete, för nu e jag ju riktigt nyfiken!!!!

Kram dektektiven :)

Kommentarer
Postat av: Irene

Detta låter mycket intressant. Men akta dig, och låt dig inte luras av skumma amerikaner, då kanske du blir stämd eller nåt?

Postat av: Kitty

coolt

2007-04-12 @ 12:03:19
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback