ingen sol

Solen lyser med sin frånvaro och jag saknar den massor. Men det kanske är tur att det är mulet så jag kan ta det lungt och bli frisk någon gång. Sitter och jobbar med projektet, fast jag hann massor igår så idag är det en rätt lugn dag.

Hörde på lokalnyheterna på 4:an att dett brinner i Jysk ute i Gumsbacken!!! Undrar vad som hänt!? Anlagd!? Väntar nyfiket på mer info. Jimmy är i stan så han åkte förbi Gumsbacken och han sa att det brann för fullt. Hoppas inte allt blir förstört, stackars...

Funderar på vad man ska hitta på i helgen. Ska försöka övertala Jimmy att vi kanske ska lägga köksgolvet som har legat och väntat i 1,5 år. Började att bearbeta honom igår men det verkar gå segt... Jag vill ju få det gjort!!!. Jag blir så himla avis på alla som flyttat till nya lägenheter, ska flytta till nytt hus och som får fixa till allt så det blir fint och fräscht. Mia som ska göra om hela köket är jag oxå superavis på. Man kanske ska ta hit roomservice...eller nåt för att få det gjort för det verkar ju inte som varken min pojkvän eller jag får arslet ur vagnen...hmprf... Vill till IKEA oxå, JAG VILL!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Vad hittade du på i dag då?

Postat av: Irene

Det är mycket man vill. Jag kan hjälpa dig med golvet om du vill.

2007-04-20 @ 07:31:15

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback