Jobba sen kanske softa lite

Idag ska jag jobba hemifrån, eller rättare sagt jobbar jag hemifrån för jag har redan börjat. Får se om jag går till skolan sen, beror lite på vad jag hinner med. Var på möte med tjejjouren igår igen, alltid lika trevligt :)

Igår kom min jacka som jag beställt (se bilden som jag la in häromdagen på bloggen, för jag kan inte lägga in bilder idag igen...suck) Den va riktigt bra, blev glatt överraskad. En vanlig svart parkas, skitskön!

Vet inte vad jag ska göra idag efter att jag arbetat klart. Kanske försöka och få tag på Mia och se om hon kan luncha, måste lämna tillbaka några filmer vi hyrt oxå. Inside man med Denzel Washington och Jodie Foster rekomenderar jag varmt. Riktigt bra!!!

Har ni några filmtips?

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Take the lead. Lite lagom att slapp titta på

2007-04-03 @ 10:21:59
Postat av: Kitty

Tyckte att den var sådär...

Postat av: Kitty

Kolla på en som heter "När mörkret faller" svensk, jätte bra!

2007-04-03 @ 12:50:14
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Beyonce

The Holiday! Mysig kärleksfilm både för tjejer o killar...

2007-04-04 @ 16:53:45
Postat av: Irene

Save the last dance 2. E inne på dansfilmer som du kanske märker...

2007-04-05 @ 18:56:42
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback