Lite sjuk :(

Sitter framför datorn och försöker jobba, men jag känner mig lite hängig. ont i halsen och febrig...suck...stackars mig... Måste nog knapra några alvedon så jag kvicknar till och blir frisk.

Är inte särskilt mycket sol ute idag men det verkar vara ganska varmt ändå. Ska nog ta en promenad på lunchen, om jag inte har säckat ihop helt av förkylningen. Fan jag trodde man skulle få va pigg nu när det varit varmt och man vill göra massa saker (om ni inte märkt det tidigare i inlägget så tycker jag lite synd om mig själv idag...)

Nä måste jobba, skriver mer sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig!

Postat av: Kitty

Hoppas att du känner dig bättre i dag! Tack för mötet i går! Vi fick mycket gjort! SES

2007-04-18 @ 18:28:23
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback