Måndag igen...

...helgen går alltid för fort. Som vanligt är jag dålig på att skriva på helgen, då är det ju massor med andra saker man ska hinna med. I fredags åt jag lunch med Jimmy och Hellström på dagen. Jobbade massor med projektet och var förbi Aktionskammaren för att prata med Jenny. På kvällen hade ju Sandra fixat ihop en middag på Kossan med gamla jobbarkompisar. Det va riktigt, tiktigt trevlige, tack Sandra.

På lördagen och Söndagen spelade Jimmy innebandycup. Jag sprang emellan sporthallen och tvätten här hemma och tillslut kom de till final, men förlorade den och kom tvåa. På lördagen var vi ju och såg Joe Labero på Hamburger börs. Det var riktigt kul. Först åt vi middag där. Gott men dyrt, servicen var lite halvkass dessutom så det var lite trist men i det stora hela var det en riktigt bra kväll.

I går kväll tog vi en promenad och passade på att hyra filmen Talladega nights. Riktigt besviken. Trodde den skulle vara aprolig men den var så dålig att jag somnade efter en knapp timme, inte värd att se!!! Vi hyrde en till film med Denzel också, men den ska vi se ikväll.

Nu ska jag knalla iväg till skolan och jobba. Mamma ringde förut hon kanske skulle komma in til stan så det kanse blir en lunch och lite shopping med henne. Ikväll är det dags för möte med tjejjouren igen. Som sagt det rullar på som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som en bra helg! Ses i kväll!

Postat av: Irene

Jag tyckte den var rolig...

2007-04-03 @ 16:57:36
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback