Fest igen :)

Ik väll blir det lite hej då fest hos Sandra, ska bli kul. Inte att hon åker asså utan festen... Igår var jag och Mia hos Irene och Emil. Det va mysigt. Åt popcorn, ostbågar och tittade på shrek....fin film... Eftersom de andra hade jobbat morgon och började "tackla av " frammåt elva stack jag till Timpa. Jimmy, Josse och Carro var där. Drack god whiskey och softa mest. Vid halv tvåtiden gick jag, Jimmy och timpa till östers nya fina hamburgerställe Ringens grill och tog  varsin burgare. Sen gicka jag och Jimmy hem och stupa i säng.

Välkomna hem Lotta och Bosse!!! Väntar med spänning på att få se alla bilder :)

Nu ska jag iväg till stan, fika, fixa nya kläder och förberade med systemvaror inför ikväll.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Malin

såg du den nya shrek?

Postat av: Lilla jag

Sorry, somnade visst i soffan!

2007-08-18 @ 16:25:17
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Malin

ah okej. trodde du såg den nya. är lite nyfiken på om den är värd att se.

2007-08-18 @ 16:50:31
URL: http://mmalinas.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback