Jag måste bli bättre på...

...att lägga in kort. Har varit riktigt dålig på det på sista tiden, ska bättra mig....looooovar.

Igår va en riktigt skön dag. Tog en lång förmiddag hemma och bara slappade, sen åkte jag och letade efter lite skolsaker...hittade tyvärr inte det jag ville ha. Sen åkte jag ut till Okle till mamma och pappa. Bella och Lovisa var oxå där, jag var där i ca en timme och myste innan jag stack vidare. Åkte förbi Irene en sväng och tittade på den uppfräschade fina hallen, bra jobbat :) Tog en liten pratstund på balkongen.....Du är en balkong ;) (Irenes grej)
Sen va jag på Coop och handlade.

På kvällen fixade jag god mat med toast och tomatsallad till förrätt (fick tipset från när vi var hos Beckis och hade myskväll med mat som Sandra fixat) Sen blev det stekt rostbiff med kokt potatis och bearnaisesås....mums.. Jag och Jimmy längtade efter hemlagat och gott blev det. Jimmy fixade efterrätt (Han gick och köpte glass) sen hade vi myskväll på soffan framför Beck.

Nu ska jag skynda mig iväg till skolan så jag får nåt gjort idag.

Puss 

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hoppas att du får en lika bra måndag! kram

Postat av: Malin

tackar:) fixade o trixade lite i photoshop!finns mkt man kan göra där!

2007-08-13 @ 11:25:08
URL: http://mmalinas.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback