Lördag!!!!

Vaknade något sliten imorse efter en trevlig festkväll hos Lasse o Jennika igår. Solen ske och det va skit varmt....typiskt att man skulle va seg då...Jag o Jimmy käkade en god frukost och sen tog vi cyklarna ut till Saab för att hämta en sak hos Jimmie som jobbade. Hurtigt värre va i värmen!?!?!? Mådde faktiskt något bättre när jag fått röra lite på mig. Sen tog jag o Jimmy en snabbsväng på stan och sen bar det iväg hemmåt för att fixa lite mat.

Nu på kvällen har jag mest legat och segat framför tv´n och datorn men snart ska jag antagligen möta upp Jimmy och dom för att gå på krogen och sen hoppas jag på att möta Sandra och gänget där.

Kram o Puss


Kommentarer
Postat av: Kitty

Det var hurtigt! Mycket bra!

Postat av: Lilla jag

Oj vad långt ni cyklade!

2007-08-12 @ 08:52:09
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback