Snart dax att sova

Känns skumt att lägga sig redan...Ska bli kul att träffa alla klassisar imorgon igen. Det var ju ett tag sen sist, men jag skulle gärna va ledig lite längre.

Vi sov länge idag eftersom gårdagen gjorde oss lite trötta (kanske egentligen Jimmy mer än mig) men när vi väl tog oss i kragen och gick upp stack vi iväg till Jogersö och njöt av solen. Timpa, Johan, Lasse, Jennica, Tess, Carro o Josse var oxå med. Det va varmt och skönt, men jag badade aldrig. Kvällen har jag mest ägnat åt tv´n förutom när jag, Jimmy o Timpa va på Opera o käka. Nä nu ska jag sova så jag e på mitt allra bästa humör imorgon bitti.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hur var första skoldagen då?

Postat av: Lilla jag

Skönt med sol!

2007-08-06 @ 17:28:51
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback