Trött idag

Oj vad jag har varit trött de sista dagarna. Kaffe e gott men hjälper faktiskt inte. Va i skolan till två ungefär sen stack jag till stan och mötte upp Irene, Raquel och Anton för en fika på Huldas. Tänk att man aldrig tröttnar på att gå och fika, det bästa är att man fortfarande kan sitta ute.....jippiiiii....

När jag kom hem var jag bara hemma en liten stund för sen stack jag iväg till morfar. Mamma och pappa var oxå där. Vi hälpte dem att flytta lite möbler för de ska få en ny matta inlagd imorgon. När jag kom hem igen satte jag mig och åt, var skit hungrig och orkade inte göra iordning nåt annat än nudlar, men det var gott. Sen hjälpte Jimmy mig med datorn igen, har ju inte riktigt fixat allt jag vill än men det är på gång. Sen drack vi te och nu sitter jag här....igen.

Imorgon blir det till att redigera massa text till projektet, ska nog gå bra men tar nog en stund. Sen ska jag fika med Sandra och sen ska jag och Jimmy oxå ta en kaffe när han slutar jobbet.........mycket fika blir det...

Kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ja mycket fika blir det men det gör ingenting för fika är bra! Kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback