När ska jag hinna köpa julklappar?

Som sagt tiden är knapp och julklapparna många. Har mest fullt upp hela tiden....men det är ju så jag trivs att ha det. Idag va jag som vanligt först på praktiken....va inte många sekunder jag inte hade nåt att göra. Fick höra än en gång att de trivs med att ha mig där....det värmer :)  Efter praktiken skyndade jag mig ner på stan för att ta en fika med Sandra och Lasse. Måste ju passa på att hinna träffa henne så mkt som möjligt nu när hon är hemma. Fikade nån timme innan jag och Lasse stack iväg till coop och kvantum. Jag skulle handla kattmat och Lasse skulle fixa present till Martina som fyller idag. Lasse köpte en bal med toapapper....det blev mkt uppskattat :)

Åkte hem en sväng för att slå in mitt paket till Martina, det va en svart skål fylld med godis. Hann vila på soffan en halvtimme innan jag skulle iväg igen. Vi drack kaffe, åt tårta och drack lite glögg. En mysig kväll. Nu är jag till slut hemma igen och har väl varit det i ca 45 min. Har suttit vid datorn och kollat runt lite men borde nog sova nu. Har lite sovmorgon imorgon. Ska till skolan och träffa alla innan jul så jag börjar inte förrän kl 10. Skulle ju va skönt att få sova lite längre men jag måste nog upp som vanligt för attt se om det finns nån tvättid. Oj vet inte riktigt hur jag ska hinna. Är inte ledig förrän på julafton och då har jag bara varit ledig en dag på 3 veckor.....när hinner man handla julklapparna då var ju frågan....slutar liksom 17 varje dag. Har möten och födelsedagar plus att jag hjälper till i butiken nu sista v eckan fram till jul. Kanske hinner en timme på fredag, fast då ska jag ju iväg sen o kolla på syrran när hon sjunger....och kommer jag verkligen att hinna alla julklappar på en timme.....hmmm...slutar väl med att jag får gå på stan på julafton....

Imorgon ska jag träffa Jimmys syster och gå och fika, ska bli kul...va ett tag sen. Sen får jag nog va hemma och städa och fixa......ja just och så ska man ju baka julgodis o sånt till jul....hm....hur ska detta sluta :)  Haha....det e nog bara att ta dagarna som de kommer....känns ändå rätt lugnt.....konstigt nog. Var har hyperstressade Carro tagit vägen?!?!?!? Har hon försvunnit och så kom jag istället....eller?

Puss och go natt

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bättre med ostressad Carro!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback