Sankta Lucia....

...inte har jag sett nån sån idag....inte ens på tv. Men annars har dagen varit mkt bra, hela sista veckan faktiskt. Trivs så himla bra på praktiken känns som jag har haft mest fullt upp hela tiden nu. Hållit på med ett event som verklige blev lyckat och supertrevligt plus en massa andra layout jobb.....såååååå kul. Vet inte riktigt var veckan tagit vägen och imorgon är det redan fredag. Imorgon fyller mammas faster D år så då ska det firas. Måste hinna fixa nån present på lunchen.....har ju haft så fullt upp att jag inte hunnit med.

Känns som jag har massor att se fram emot....Sandra kommer snart och Johanna kommer snart.....det är jul.....och massa fester :)  Lääääängtar. Skulle vilja gå ut imorgon och se när syrran sjunger karaoke, hon blev tillfrågad att va med i en karaoke tävling på Birgers så man vill ju vara där och stötta imorgon.....men det beror på om jag hittar någon gå ut sugen människa. Ska hjälpa Monica i butiken på lördag och sen blir det utgång på lördagen.....tror jag i alla fall. Söndagen kanske jag ska försöka få ihop lite julklappar. Det är nog den enda dagen jag hinner.

Ikväll har jag och jimmy haft en mysig kväll här hemma. Titta på tv....drack kaffe och hade det lugnt och skönt. Perfekt avslutning på dagen, det var typ det jag orkade göra. Nu är det nog dags för sängen snart, har varit så uppe i varv de senaste dagarna att jag har haft svårt att sova. Har inte kunnat somna förrän typ ett och sen sovigt oroligt.....så när jag vaknat på morgonen har det kännts som om jag bara hann blinka o sen var det dags att gå upp igen....skumt. Fick en stor kasse med massa smått och gott av Jimmy, ska nog kolla igenom den först och se vad det finns för kul :)

Go natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har faktiskt sett en lucia idag eller a igår..hon var jättefin..:)

Postat av: Lilla jag

Kul att det har gått bra. Vad fick du för smått o gott?

2007-12-14 @ 22:57:35
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback