Vad vore livet utan listor ;)

Har nu suttit och planerat in lite julklappsinhandling.....skrivit listor på vad som ska handlas och vart så det blir effektiv shopping. Har typ bara mina lunchtimmar att handla på dvs 40 min onsdag, 40 min, torsdag och 40 min fredag....kan bli tight men skam den som ger sig bara på grund av lite tidsbrist ;)

Idag har det varit fullt ös som vanligt. Upp med tuppen vid halv sju för att sätta igång första tvättmaskinen. Tvätta, tvätta, tvätta fram tills jag skulle till skolan kl 10. Riktigt kul att träffa alla och höra hur de har det på praktiken. Vid halvtolv var det lunch med klassisarna på coffee house. Hann även hem en sväng för att fixa med lite tvätt igen innan vi skulle vara tillbaka på skolan halv två för lite julfika. Var där en timme innan det var dags att träffa Jimmys syster.......för ännu en fika på coffee house. vi har försökt att få ihop en fika hur länge som helst men nu blev det som sagt äntligen av. Efter det....hem till tvätten igen.

När tvätten var upplockad var det dags att sätta sig och krångla med skrivarn igen som jag har försökt att få fungera i en veckas tid......och kors i taket.....det tog några timmar men nu är den igång :)  Tyvärr tog den värdefull tid från min städning som jag skulle ta tag i idag....äh får bli en annan dag... Sen var det dags att handla, fixa middag och matlåda.....diska lite och sen var det lite sofftid över så jag sjönk ner med lite te och hembakat bröd....och nu däckar jag snart här och nu över tangentbordet.....e såååååå himla trött. Sova några timmar och sen dags för praktiken är mina närmaste planer.....sova e bra.....sova e skönt.......

Go natt

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Sova är det bästa!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback