En skön start

Känner mig lagom röd om kinderna. Har precis kommit hem efter en halvtimmes promenad i kylan. Jag tycker att det är lite mysigt att gå i sånt här väder. Jag tar med mig mp3´n och lyssnar på böcker och sen tar det inte många sekunder innan jag försvinner i min egna lilla värld.

I dag ska jag plugga Marknadskommunikationstenta, Syster Yster med barn och Jimmy kommer hit vid 12 och äter lunch, jag ska göra smarrig, nyttig pizza på fullkornstortillas. (Det borde ni testa om ni inte gjort det, riktigt gott) Sen ska jag nog plugga lite till och i eftermiddag ska jag kanske fika med mamma, pappa,syrran och dom och kanske morfar. Hoppas morfar följer med, skulle va mysigt.

Nu ska jag sätta fart med dagen. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter bra, tevlig dag! Vilka ska ni se i Norrköping? Kram

Postat av: Anonym

Plugga, bara att kämpa på!

2007-02-23 @ 15:58:00
Postat av: Malin

Tackar behövs:)

2007-02-25 @ 12:39:22
URL: http://mmalinas.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback