Favorit i repris...

I dag kommer några kompisar hit för att kolla in melodifestivalen, den här helgen oxå alltså. Tänkte bjuda på lite gott småplock så blir det kanske ett glas vin oxå. Ska bli riktigt kul! Har inte träffat Beckis på jättelänge och hon ska ju föda nästa månad så det ska bli roligt att se hur magen växt med lilla beben...

Självklart kommer jag rapportera mer om denna kväll, men eftersom jag inte vet vilka som kommer än eller hur det blir så får ni snällt vänta på nästa uppdatering ;)

Ses snart


Kommentarer
Postat av: Irene

Hoppas ni får super mysig kväll. Jag sitter i skogen och passar hund. Ses imorgon!

Postat av: Kitty

Synd att jag inte kunde komma...
Trevlig kväll!

2007-02-17 @ 20:51:47
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback