I morse ville jag inte gå upp!!!

Det var ju faktiskt så himla skönt i den varma goa sängen, så jag låg kvar en halvtimme extra. Sköööönt!!! Tyvärr blev jag seg hela dagen men va fasiken blev en halvtimmes längre sova iaf. Vi hade trycksaksproduktion i skolan och gick igenom tentan. Min lärare hade missat 2 poäng på mig så jag kom upp i VG trots allt tjohooooo ( Betygsnivåerna på utbildningen e endast g och vg, och ig, undrar egentligen varför man inte kan få mvg? hmmmm...det måste jag nog fråga nångång) Jaja jag va ju nöjd ändå innan men det va ändå skönt att fixa gränsen. Satt kvar i skolan och jobbade med ett skarpt projekt åt Nyköpingsstrand utbildning, vi blev inte riktigt klara idag tyvärr men jag va hemma vid 18-tiden. Köpte med mig en cola light (hmprf... de hade inte pepsi max) och bestämde mig för att ha mysig taco-kväll med mig själv. Riktigt mysigt och gott blev det. Efteråt skönk jag ner i soffan med en HM katalog så nu ska jag nog beställa lite.....igen, fick paket därifrån idag men har inte hämtat det än.

Kram på er och tack alla ni som är här hos mig och läser och kommentrar, jag blir jätteglad varje gång och hela tiden. Puss Puss :)

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback