Kvällen i kväll

Har haft en riktigt mysig och skön lördag. Efter att jag och Jimmy flängt runt på stan åkte vi hem o börja fixa allt gott till ikväll. Blev lite småplock med skagen, curryröra och salami&philadelphiaost. Morötter & dipp, och så lite snacks. Beckis, Darre, Hellström, Johan, Lasse, Jennika, Jimmy och jag satt här och tittade på melodifestivalen. Eller tittade.....vi pratade mest så jag hörde nog inte riktigt låtarna, men det gör absolut ingenting för det va riktigt trevligt. Efter det kollade vi på Ratrace, sjukt rolig film.... Längtar till imorgon, ska gå och fika med Irene och Raquel, vet inte om det kommer några fler, det märks.

Just nu sitter jag här med mitt trogna glas med Loka Citron och håller på att somna över tangent bordet så nu e det nog dax att sova. Natti natt

Kommentarer
Postat av: Kitty

Bra att ni har haft en trevlig kväll! Kram kram

Postat av: Johan

Man får tacka för en trevlig kväll! Mycket trevligt. =)

2007-02-18 @ 00:31:53

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback