Mimmi var ute i snön

186091-29 186091-28186091-27186091-25

Just nu sitter jag och väntar på att ungspannkakan ska bli klar så jag hinner äta lunch innan fikat med tjejerna. Tvätten går för fullt oxå....typisk söndag hemma hos oss. Det snöar ute och Mimmi fick komma ut och leka lite i snön. Hon tyckte det va riktigt mysigt, men Tyson är för feg så han fich va kvar inne.

Det ska bli riktigt skönt att ta en promenad ner till stan sen, va riktigt mysigt ute med snön som yrde. Kanske kan få till några bra foton på vägen dit oxå. Jimmy sitter och spelar x-box...som vanligt!!! Det e så himla tåkigt att han bara spelar spel man kan va 1 på. Jag vill ju kanske oxå spela ibland....hmprf... jag får nog skaffa mig lite egna spel.

Mia och Peter kanske kommer med på fikat oxå TJOHO!!! Äntligen får jag se dem live tillsammans, verkligen på tiden. Berättar mer senare... Luv ya!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul för Mimmi att vara ute!
Du får säga åt honom att ni ska spela "Dead or alive", jätte roligt spel som man kan vara två på! Vi brukar spela det...

kram kram

Postat av: Emilia

Oh, var längesedan jag åt ugnspannkaka. Mums!

2007-02-18 @ 13:46:12
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: Beyonce

Hur kändes det att se oss live då?
Visst är han söt min lilla kille!

2007-02-18 @ 19:24:47
Postat av: Irene

Xbox, det e faktiskt ganska kul.

2007-02-19 @ 09:58:20
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback