Min bild i tidningen...

Skickade in lte kort jag tog i söndags till tidningen, de har startat med "dagens läsarbild" som man kan skicka in till. Sen varje månad så är det någon slags tävling där man kan vinna månadens läsarbild. Visst det är ju inte värsta stora tidningen, men i alla fall, i eftermiddags ringde de och sa att de ville använda sig av det jag skickat in. Vet inte riktigt om det är ett eller fler kort de tar med men det märks väl imorgon.....tror jag. Jag kommer väl berätta här hur det såg ut, så det är bara vänta med spänning. De ville också veta lite omständigheter kring bilderna, varför jag tog dem och så. Jag antar att de kommer få det att låta som om jag och Jimmy är värsta pensionärsparet som tog en söndagspromenad i solen när vi fick se de som vindsurfade på isen osv...... Ja, ja vad gör det, jag är i alla fall skit glad att de ville använda sig av det jag fotat.

Hej hopp kom hit och kika snart igen! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul med blogg!!! och kul med ditt kort och tidningen!
Kram kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback