Oj oj oj vad jag varit dålig...

...på att berätta vad jag gjort. Isöndags var det typ värsta bästa söndagen på länge. Jag var och fikade med, Mia, Peter, Moa, Beckis, Irene, Emil och Raquel.Det va riktigt kul at träffa alla, va så himla länge sen. Och Mia vilket kap du gjort!!!!! Hur trevlig som helst och vilken bonus med goa Moa :)

I går kände jag mig seg och hängig så jag blev hemma från skolan.Däremot stack jag iväg till Syster yster när jag mådde bättre. Bella och Lovisa (Mina bästa) har ju sportlov så vi pysslade och gjorde böcker. Sen lekte de frisör i mitt hår.....aaaaaaasskönt!!! Resten av dan blev rätt lugn eftersom jag inte kände mig helt 100.

I dag bar det iväg till skolan igen, fast jag även idag kände mig oerhört seg och omotiverad. Skoldagen bestod av reklamanalyser med hjälp av AIDA osv.... Låter inspirerande va!? Jag, Emelie och Clara satt kvar efteråt för att fixa klart vår affärsplan. Ouch... vad bra den blev ;) Jimmy hämtade mig och sen fixade vi lite mat. Jag åt grönsaksbiff med god kesoröra, riktigt smarrigt faktiskt, och Jimmy käka hamburgare, ägg och pasta. Efter maten stack vi iväg för att titta på en lägenhet. Riktigt fin med bra färger, nyrenoverad och snyggt kök....hmprf...får se hur det blir. Den va fin men vet inte om det är just Den, om ni förstår vad jag menar. När vi var klara med lägenheten stack vi iväg och handla, somnade en stund på soffan (så att jag missade fettisdags fikat hos Empa) och nu är det den bästa serien nånsin DESPERATE HOUSWIFE, måste titta nu. Ses imorgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Tackar ;) Det är ju Mia som e kapet iofs...

Postat av: Irene

Letar ni lägenhet eller är ni bara nyfikna?

2007-02-20 @ 23:44:18
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback