Om jag va rik...

...så skulle jag:
Köpa ny laptop (en snygg vit)
Självklart fixa alla dyra program som jag behöver till datorn
Köpa värsta bästa digitala systemkameran
Åka till Madeira och överallt dit jag känner för
Fixa värsta festen
Ge min söt allt han vill ha
Köpa ny lägenhet
Bjuda brudarna på resa
Starta eget företag (och övertala Irene att hon ska jobba med mig)
Hjälpa alla som ställt upp för mig
Hjälpa barn som har det svårt

Men nu är jag inte rik så jag sitter här i min lägenhet och väntar på att min lunch ska bli klar. Sen ska jag till skolan och lyssna på ett säljarföredrag och ikväll ska jag ut med tjejerna och äta på fika, längtar :)

Vad skulle ni göra om ni blev asrika bara så där..?

Kommentarer
Postat av: Sandrara

vilken ball lista. Jag vill också ha en laptop. vitt är riktigt snyggt. ljusrosa ät snyggt också men de är klart att risken finns att man i så fall tröttnar, eller vad tror du?

Postat av: Carro

Finns många snygga färger på laptopar. Rött e riktigt läckert, men som sagt det är nog större risk att man tröttnar då, men är man rik är det ju bara att köpa en ny...

2007-02-21 @ 12:42:44
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Beyonce

Vill oxå ha en röd!

2007-02-21 @ 15:32:06
Postat av: Irene

Mycket bra lista, speciellt det där med resan!

Är oftast inte så svårövertalad...

2007-02-21 @ 22:21:56
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback