Suck!!!

Ååååååhhhhh.....vad jag inte känner för nånting!!!! Måste man vilja orka göra saker hela tiden???

Saker jag INTE vill göra just nu:
Plugga
Titta på skitprogram på tv
Spela x-box
Städa
Ha tråkigt

Saker jag VILL göra just nu:
allt jag bestämmer själv att jag vill göra, dvs det som faller mig in

Muntert va :) Det är nog inte så farligt som det låter går antagligen över snart. Men ni vet.....ibland vill man ju liksom bara skrika AAAAGGGGHHHHHHHRRRRRHHHIIIIIIAAAAAAAA!!! Skönt nu känns det mycket bättre. Jag och Jimmy var och tittade på en jättemysig lägenhet idag. Tyvärr var den inte så mycket större än den vi har idag så det blir ingen flytt den här gången. Nä nu måste jag tyvärr ta tag i att göra en av de där sakerna jag inte vill göra, nämligen plugga till tentan imorgon.....


Kommentarer
Postat av: Beyonce

Vart var den lägenheten då?? En etta eller tvåa?

2007-02-12 @ 21:56:41
Postat av: Carro

Tvåa på samma gata, men liten...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback