Tacos och melodifestival

Tacos och melodifestival
Igår var grabbarna grus här och åt lite tacos och drack lite öl, jag höll mig faktiskt till Loka heeeeeela kvällen. Vad har hänt!?!?!?!?!?! Är det bara jag som tycker att kvaliten på låtar och artister i melodifestivalen bara blir sämre och sämre???? Trist som fan. Man hoppas ju liksom varje gång att det ska bli bättre. Jag tror jag släpper den här frågan nu. Blir ju så upprörd...

I dag har jag flängt runt och handlat hela dagen, fast inga roliga saker, bara mat o sånt. Snart börjar mitt allra bästaste favvoprogram: I en annan del av Köping. Vilka helt underbara människor som är så himla glada hela tiden, och jag håller med......kaffe e gott...

Hade jättegärna följt med tjejerna och fikat idag, men jag hann inte. Att det ska va så himla svårt att få tiden att räcka till!?!?!? Och nu sitter jag är och skriver istället för att plugga till min härliga tenta på tisdag i trycksaksproduktion...suck...Att man inte bara kan släppa alla måsten och bara ha kul jämt! Eller kan man det? Jag e i alla fall himla nöjd med min nya hobby. Blogging you know :)

Luv ya!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Gott med tacos!!! Ja det var synd att du inte kunde följa med och fika... men fika kommer vi göra igen!

Postat av: Modebladet

Var gärna med och delta i tävlingen i min blogg! =)

2007-02-11 @ 20:01:44
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Kelly

gott med tacos...åt jag förra veckan..mmm! :)

2007-02-14 @ 14:36:20
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback