veckan som varit

veckan som varit
Äntligen har jag gjort tentan. Det gick nog faktiskt lite bättre än jag vågat trott, hoppas jag i alla fall. Har varit hos tandläkaren i dag oxå, därav mina tänder i kollaget. Imorgon måste jag ringa en massa LIA-företag... Hoppas det fixar sig. Det är inte möjligen någon som vet nån reklambyrå som behöver praktikant ? :) I så fall e jag perfekt...eeeeehhh.....eller nåt sånt. Tänkte ta mig kanske en sväng till stan i morgon också så om det är någon som är sugen p en fika så är det bara höra av sig.

Hämtade ut mitt nya körkort idag. Blev mkt nöjd faktiskt. Var mer lik mig än på gamla i alla fall.Och för den som tänkte tanken...Ja, jag har faktiskt haft körkort i 10 år nu...

I morgon är det alla hjärtansdag och jag hoppas alla får en riktigt mysig dag. Jag ska fixa någon god middag här hemma så vi får lite mysigt.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Irene

Skönt för dig att tentan gick bra! Nu e du värd en bulle tycker jag.


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback