Fedagen blev riktigt mysig

Tog det  lugnt på förmiddagen, var lite seg efter klassfesten, men när kl närmade sig ett tog jag mig ner till Confetti för att träffa Mia. Sen åt vi lunch med Sandra på Kumlins.Passade på att shoppa lite men det blev bara lite smink....och öl :)  På kvällen satt vi hos Timpa och grillade. Det var jag, Jimmy och Tim till en början men sen kom Sandra, Johan, Hellström och Jimmys föräldrar. Vi satt under tak så vi slapp regnet. Riktigt mysigt med lite ljus, grillat, öl och massa vänner :)

Puss

Obs! Jag fick en jättefin magnet av Mia idag, ska sätta in bild...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det regnade här också igår, så vi höll oss inomhus! Hoppas att ni hade en trevlig kväll! :)

Postat av: sanna

svar: hehe precis. Men vet inte om jag vågar använda några av dom...:P
Ha en bra dag!

2007-07-07 @ 12:50:10
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Natta

hehe jag är bra på att sukta :D hoppas du haft en bra dag :)

2007-07-07 @ 19:39:00
URL: http://naaatha.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback