Idag blir det fest hos Florran

Skrev inte nåt igår, hela dagen rullade på så fort och jag hann inte. Jimmy och jag hade en mysig förmiddag innan han stack på sin roadtrip. Sen var jag hos Syster yster för hon fyllde igår. Älskar Bella och Lovisa...de har blivit så stora... Efter jag varit hos Alex stack jag till Sandra och hämtade upp henne och sen bar det av hem hit. Vi satt och festa lite, snacka skit och lyssnade på musik innan vi stack iväg till Lotsen. Det va ganska kul...inte så mycket folk men helt ok. "Krockade" med Sandra så jag e lite öm i kinden och så var det nån stjärna som putta till mig så jag fick hela vodka limen över mig istället för i mig....men det kanske va lika tur det ;)

Ikväll ska jag träffa gamla jobbarkompisar, det ska bli trevligt. Alla ska laga sin specialite och ta med sig så blir det lite buffé. Gott! Tar det lite lugnt nu på dan så jag orkar kvällen, e ju trots allt lite trött efter gårdagskvällen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul! Jag jobbar på jag...

Postat av: Elin

Hoppas du får en grymt rolig kväll :)

2007-07-21 @ 15:36:46
URL: http://ellee.webblogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback