Idag Örebro

Oj idag var det riktigt segt att komma upp. Skulle gå upp strax efter sju eftersom jag skulle hämta mamma D & I vid niotiden, men jag kom inte upp förrän åtta så vi kom iväg lite senare än det var tänkt. Vi var vid Alfs grav, det är D & I bror...det var riktigt fint där. Våra "släktingar" mötte oss vid kyrkan så vi skulle hitta och sen åkte vi hem till deras sommarställe som ligger en bit utanför Örebro. Där fick vi en riktigt mysig dag. Vi fick god lunch och satt och pratade i flera timmar...mysiga människor... Sen bar det iväg hemmåt igen. Åkte förbi Irene en liten stund och sen var jag hemma strax innan åtta...APTRÖTT!!! Somnade på soffan och vaknade lite smått förvirrad när Beckis ringde. Vi ska träffas på stan imorgon. Det ska bli skoj känns som det var sjukt länge sen.

Efter sovstunden stack jag över till Hellström i nån timme. Fick testa att spela Guitar hero....asroligt spel faktiskt, himla svårt bara....man börjar ju undra hur det är med koordinationen... hade tänkt att gå ut med Sandra ikväll, men kände att jag var för trött så jag hoppade det. Fastnade hos Hellström istället och kom hem vid halv ett...och nu sitter jag här...

Kudden ropar på mig så det är bäst jag går och lägger mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag är också jätte trött men kommer aldrig fram till sängen fastnar på olika ställen... som vid datan... Festa i m, är du på?
Fina bilder i tidigare innlägg?

Postat av: Sandra

godnatt..:9 jag ska lägga mej nU! hehe jätte trött är jag S:S:S

2007-07-28 @ 06:25:58
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: ingela

guitar hero är bäst! ^-^ me love! lärde några kompisar igår, så nu är de oxå sålda på det... hehe
hoppas allt är bra! har oxå ångest för måndag... pust...

2007-08-02 @ 19:41:19
URL: http://blogg.ingelahansson.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback