Massor med mat...

...och alkohol blev det ikväll. Kom hem från en riktigt mysig kväll med alla gamla mysiga jobbarkompisar. Har skrattat så vi gråtit och druckit massor med tequila, öl och lite annat. Alla hade gjort en massa god mat som de tog med och så träffades vi hos Florran kl 17 och sen har kvällen flygit förbi. Tyvärr gjorde sig gårdagskvällen på krogen påmind och gäsparna kom tätt på slutet så jag beslutade mig för att åka hem och sussa kudde istället för att följa med Sandra på ännu ett äventyr på Lotsen...och tur är nog det för jag somnar nog när som helst...

Imorgon ska jag ta en fika med Raquel när jag vaknar till, ska bli mysigt. Annars vet jag inte vad morgondagen kommer att erbjuda...det märks...

Puss


Kommentarer
Postat av: Irene

Bra att ni hade kul. Go natt


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback