Bröllopsdukning och kaffe

Hela förmiddagen idag tog jag det lugnt och fixade lite här hemma, sen var det dags att åka och hjälpa Raquel och Mattis med dukningen till deras bröllop imorgon. Det tog några timmar att fixa lokalen, hade med mig kaffe så vi fikade lite oxå.Irene och Emil var oxå där. Efteråt åkte jag, Raquel, Mattis och Anton till Max och åt. Hmprf...har blivit mycket uteätande på sista tiden, måste nog skärpa till mig snart... Men nu på sommarn är det ju så himla tråkigt och laga mat man vill ju hänga ute istället. På kvällen stack jag till Elin. Mia var oxå där. Första gången jag var i nya lägenheten, den var jättemysig. Satt mest och snacka skit och fikade lite på balkongen.

Längtar till imorgon, ska bli superkul!!! Jag kommer väl bli rörd som vanligt och tycka allt är så fint och gråta massor, men va fan....det är väl det man gör på bröllop....eller!?!?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va kul med bröllop ja tårar blir det nog men det är ju glädjetårar ,njut puss

2007-06-30 @ 11:02:30
Postat av: Irene

Ja det får man verkligen!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback