Igår = en kväll i hamnen

Oj oj oj vad jag och Ingela jobbade sjukt hårt med att klippa och klistra alla våra moodboards och lägga alla våra 220 loggor i färgskala.....men nu är det klart iaf, nu är det "bara" den grafiska profilen och receptbokprojektet kvar innan jag får 4 härliga lediga sommarveckor.

Kom hen från skolan strax efter tre sen blev det lugnt på soffan ett bra tag innan vi rörde våra kroppar mot hamnen. När jag och Jimmy kom dit träffade vi Irene och Sandra, vi satte oss på Hamnmagget och tog en öl/kaffe/vitlöksbröd och satt och snacka lite skit. Träffade Bosse och Lotta oxå, riktigt kul att ses igen och nästa gång vi ses i hamnen får vi nog leta efter f ***an :) Senare kom oxå Teo, Johan och Hellström dit. Blev en lugn kväll, bara 2 öl och en shot så idag mår jag bra....skönt. Tror att Johan fick sig nåt igår....måste nog ringa och höra efter sen, alltid kul med lite skvaller :) Jag, Söt och Hellström avslutade kvällen med god pizza på Kosmos. Mums! Banan och curry rules!!!

I morse väckte jag Jimmy med jordgubbar på sängen.....riktigt gott och mysigt. Nu är Jimmy iväg och hjälper Timpa som flyttar och jag är hemma och (borde) städar....

Idag så ska vi till Emma och fira, hon fyller nämligen år idag. Hurra! Hurra! Hurra!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Irene

Riktigt mysigt igår i hamnen faktiskt. Emil sprider sin banan o curry överallt!

Postat av: Bosse

Tack för igår! Hann inte pussa adjö. Fick stressa för att hinna med bussen. Det här gör vi om, eller hur?

2007-06-16 @ 19:40:26
URL: http://bosses-mind.blogspot.com/
Postat av: ingela

yo!
bra jobbat igår! ^-^
jag blev publicerad! http://www.sn.se/parser.php?sect1=101§2=157&id=163123
ha det bra! kram

2007-06-16 @ 20:06:23
URL: http://blogg.ingelahansson.com
Postat av: Kitty

En kvall i hamnen ar aldrig fel! Har i Grekland ar allt bra! Kolla in min blogg

2007-06-16 @ 20:17:50
Postat av: Lotta

Ja du det blev snabba steg till bussen så mannen inte gjorde slut på alla pengarna , han börjar bli svår på flickor ia de som serverar honom öl .. :) Kul kväll puss

2007-06-17 @ 15:47:58
Postat av: Simon

Yo baby, kul o se er igår, tråkigt att man inte hinner sätta sig ner o snacka bara
=)
kramiz

2007-06-18 @ 00:10:20
URL: http://sharkbay.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback