Oj oj oj vad jag har hunnit med saker idag

Det var en ganska lugn och skön dag i skolan idag. På eftermiddagen åkte hela klassen till Oxelösund och hade femkamp (med 7 grenar?!?!?)hemma hos Christa. Det var riktigt kul och efteråt blev det kaffe, glass och jordgubbar. Mums. Efter skolan drog jag en snabb shoppingtur genom stan innan jag tog mig hemmåt. Tog det lugnt ett tag innan jag stack iväg till Rökeriet och träffade Mia, Elin och Sandra. Mycket god aioli blev det... Jimmy, Hellström och Johan kom oxå till Röken. Nu på kvällen har jag suttit framför datorn och fixat lite till skolan...

...och nu, dax att sussa kudde. Natti natt

Kommentarer
Postat av: Josieeme

låter som en fullspäckad dag:)..ja shopping över huvudtaget är alltid roligt:)

Postat av: Jonna

5kamp 7 grenar? hmm. dont get that math;P
J

2007-06-27 @ 11:49:21
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Kitty

Aiolin var super!

2007-06-27 @ 12:08:41
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback