Sitter i skolan...

...och gör typ ingenting. Väntar på att gå på möte med Janne. Min hjärna har helt absolut stensäkert tagit sommarlov redan. Längtar massor efter att få vara ledig och bara göra saker man vill och orkar. En liten resa skulle ju inte sitta helt fel...

Igår stack jag i alla fall iväg till OT. Cecci och jag plus grabbarna drack lite öl och hade det riktigt trevlig. Killarna var riktigt laddade inför deras Danmarksresa. Hoppas de får riktigt skoj.

Efter skolan ska jag, Linda, Micke och Ante ut och äta och dricka öl och efter det ska jag fortsätta kvällen med Cecci, ska bli riktigt nice. Meddelar er sen om hur dagen varit.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag!
J

Postat av: Helena

Går du i skolan på sommaren? Hoppas att du har en bra dag!

2007-06-28 @ 15:35:41
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: carro

Visst är han : ) Ha en bra kväll!

2007-06-28 @ 18:32:58
URL: http://carroat.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback