Undrar vad som händer idag?

Jag längtar efter att min söt ska må bra, tycker så synd om honom att han behöver ligga inne när vädret är så superhärligt. Har stoppat i honom lite piller idag (obs! Inga olagliga) så nu hoppas jag att han blir bättre så han får komma ut lite i solen. Själv var jag uppe med tuppen, vill inte missa en minut av solen. Har förberett lite lunch som man kan ha på picnic, inte för att jag vet vad som händer idag men hemma tänker jag nog inte vara... Snart ska jag väcka min stackars söt och se om han vill ha lite frukost.

Hoppas alla får en mysig dag! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

usch.. verkligen inte kul att vara sju i detta fina vädret. tyvärr är ja också de. hade de inte varit för den jävla halsen hade ja legat ute och solat nu :/ får vänta tills de blir lite svalare innan ja går ut! kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback