Vilken grymt underbar dag!!!

Vaknade först alldeles för tidigt för att vara lördag, dvs kl 6.00!!! Men vad gör man inte för att få vinka av sin söt innan han ger sig iväg till Danmark för att titta på fotboll. Sen sov jag några timmar till, skönt!

Hämtade upp Sven, Lina och Clara för en liten dag i solen. Åkte till Kisäng och solade och BADADE för första gången i år. Förra året var det första doppet ofrivilligt då jag åkte i efter att ha försökt hoppa iland från båten, så i år bestämde jag mig för att styra mitt öde åt ett helt annat håll och tog därför kontrollen över mitt liv och hoppade i redan nu. Helt ok faktiskt, låg väl inte i och plaska runt direkt men syftet var ju att bli blöt....och det blev jag :)

Kom ganska nyss hem från Mia där vi och Elin hade myskväll med hemmagjorda hamburgare och film. Filmen hette little miss Sunshine, helt klart värd att se. Lite flummig i början men när man väl kommit in i filmen är den helt underbart bra. Nu ska jag snart lägga mig och sova, ska bli riktigt skönt. Har massor att göra imorgon men hoppas att jag ändå hinner bättra på min solsveda något.

Hade tänkt att visa lite bilder från Kisäng men det får bli vid ett senare tillfälle eftersom bildfunktionen här på bloggen än en gång sviker mig...suck.

Puss alla supersöta människor

Kommentarer
Postat av: Kitty

Filmen var rolig! Kram

Postat av: Bosse

Jimmy väbehållen hemma? Jävla röj i Danmark.

2007-06-04 @ 12:34:39
URL: http://bosses-mind.blogspot.com
Postat av: sanna

håller med super skönt väder idag

2007-06-05 @ 19:14:27
URL: http://wiiberg.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback