Äntligen fikat!!!

Hej och hå allihopa! Nu börjar jag äntligen känna mig som en normal människa igen, för nu har jag nämligen gått en sväng på stan och träffat lite roligt folk. När klockan började närma sig tolv gick jag ner på stan för att träffa mina "klassisar". I några få minuter började jag tappa hoppet om någon verkligen skulle dyka upp (jag var nämligen i tid för en gångs skull) men sen kom de. Linda, Micke, Therese och Gustav. Vi lunchade på Cafe Latte och jag fick en riktigt god sallad. Det var kul att träffas nu när vi alla är så spridda på olika LIA-platser, större delen av klassen kunde ju inte komma eftersom alla är ju inte här i stan och alla har ju inte lunch samtidigt. När vi skildes åt tog jag en sväng och letade kuvert till några kort jag håller på att göra, både papper och kuvert tog nämligen slut på Bokia när jag var där och skulle handla på mig det jag behövde, men nu har jag i alla fall kuvert så det räcker så det löser sig nog.

Kl slog 13.30 och då var det dags för dagens andra lunchdate. Jag och Mia skulle träffas vid Kumlins. När jag stog utanför och väntade så träffade jag Karin (tjejjouren) som satt och solade på stadshustrappen. Vi pratade en stund, sen kom Mia och så pratade vi lite till... På Kumlins fick det bli kaffe och en syltkaka (orkade ju inte liksom äta lunch en gång till). Riktigt kul att ses och få en liten pratstund. Vi passade förstås på att gå en sväng på stan oxå. Mia köpte en fin tröja och jag ingenting... förutom papper och kuvert då...

På vägen hem tog jag en promenad och passade på att fota vid ån, Qvarnen och lite så. Det var riktigt varmt och gött i solen och jag behövde verkligen lite frisk luft efter 3,5 dagar stirrandes in i datorn. Nu ska jag jobba igen. Puss Puss

På Cafe Latte

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback