Det rullar på

Allt bara rullar på och jag har inte hunnit skriva här. Eller hunnit och hunnit, jag har valt bort det eftersom jag har haft annat att göra plus att det varit så fint väder så jag har velat vara ute så mycket som möjligt. Jimmy åkte precis iväg till Dalarna...trist. Det känns som dagarna han är hemma går så fort och då har man dessutom så mycket måsten. Fast det är ju så det är, man har en massa ansvar man måste sköta, och vill sköta.

I fredags hade jag tjejmiddag här. Beckis, Elin, Irene, Emelie, Tindra(Elins hund) och jag hade riktigt trevligt med god mat, vin och tjejsnack. I lördags var jag lite seg eftersom det blev "aningens" för mycket vin dagen innan, men jag tog mig ner på stan för en fika med Malin. Vi hade massa mysigt. Fikade på Huldas och tog en shopping. Jag försökte få Malin att släppa på plånboken och köpa något till sig själv, men det var riktigt svårt. Jag köpte ett par stövlar på Wedins. Senare hämtade jag Jimmy på busstationen. Han hade varit på kryssning. Jag hade ju hoppats på en nice lördag men eftersom Jimmy sov i typ 24 timmar när han kom hem blev lördagen rätt så långtråkig.

Igår hade vi en riktigt mysig dag. Hade tvätt och allt sånt som vanligt, men vi gick ner till hamnen och åt en våffla i vårsolen, våffeldagen till ära (eller vad man säger) Efter det gick vi en lång och skön promenad för att sedan hamna på Sörmlandsmuséet för att titta på fotoutställning av hon som gjort Ecce Homo, kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter. Riktigt starka bilder och absolut värt att se om någon är intresserad.

Nu ska jag snart iväg till skolan och jobba med projektet. Hoppas alla får en riktigt bra dag idag. Solen och humöret är på topp!

Puss

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Våfflan ser god ut, jag åt oxå våfflor igår.
Sätt in en bild på de nya stövlarna tack!

2007-03-26 @ 10:43:31

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback