I helgen blev det bröllopsmiddag

I helgen hände det en hel del. På lördagen stack jag och Jimmy ner på stan klippte oss och fikade med Malin. Träffade oxp på Magnus, Agnieszka, Harri och massa fler. På kvällen ringde telefonen. Det var Johan. Han berättade att Helene och Niklas hade överraskat alla och gift sig samtidigt som de hade dop för sin söta lilla Ebba. Tyvärr så missade jag och Jimmy brölloppet men de ville att vi skulle med ut och äta middag och fira. Självklart hängde vi med på det. Vi hade två timmar på oss och fixa någon slags halvcrappy brölloppspresent och göra oss iordning innan vi skulle ses på Piazza kl 20.00.  Det var riktigt trevligt. Niklas och Helene är sååååå söta ihop. När vi var klara på Piazza stack halva gänget till Birgers för att svänga våra lurviga, men det var alldeles för mycket folk, trångt och jobbigt så det var så där.

Igår var det dags att producera en massa kort som jag gör åt Raquel, så på förmiddagen var det tvätt och kort som gällde. Sen var det söndagsfika på Georges med brudarna + lille goa Anton. Det va riktigt trevligt. Va helt slut på kvällen, handlade lite lagade mat och somnade tidigt.

Kommer sätta in bilder från helgen senare, hinner inte nu måste fortsätta jobba. Hoppas alla haft en lika bra helg som jag. Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Karin

blev utgång fredag och lördag.. så en riktig artyhelg, annars lugnt å mys:)
haha men låten är ju hemsk! kan inte sluta sjunga den

Postat av: Sweetheart

Mysigt med bröllopsmiddag, även om du missade själva vigseln :) Jag har varit ledig, så tog det lugnt o skönt med bio! :)

2007-03-19 @ 16:07:56
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Minna

Jag har faktist kört nattkubb emd vännerna haha :)

2007-03-19 @ 16:52:35
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: sara

mysigt värre med bröllop, det är en viss touch över det hela :)

2007-03-19 @ 19:21:17
URL: http://sarablo.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback