Idag...

...vaknade jag med huvudvärk så det känns lite tungt. Nu är jag i alla fall snart redo för att ge mig av till skolan. Tänkte jobba lite där fram till lunch. Funderar på att ta med mig lite fika så man kan ha en liten kaffestund med de som är på skolan. Det är ju inte så många eftersom de flesta är ute på företag och gör deras LIA.

Sen måste jag ta en sväng förbi stan och hitta en halvlång jacka. Det är så himla svårt att hitta en snygg sån i den här stan. Har letat som fan, men de enda jag hittar liknar den Mia har köpt och det kanske ser illa ut om vi har samma...suck... Nä idag är dagen då Carro ska hitta sig en ny fin jacka!!! Jag bara känner det på mig helt enkelt!!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag måste också hitta en halvlång jacka... Har inte letat så mycket än men jag ska...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback