Inte mycket gjort idag

Har tagit det riktigt lugnt idag, har mest suttit framför datorn. Gick från skolan vid tretiden och tog en sväng på stan innan jag gick hem. Köpte lite papper til kort jag ska göra och så köpte jag nya tuschpennor. När jag kom hem blev det som sagt datorn, soffan och min söt Jimmy som jag spenderade min tid med. Vi gjorde lite god mat och spelade yatzy och hade lite myskväll. Till middag blev det stekt rostbiff, kokt potatis och bearnaise, skapligt gott men inte min favvo.

Måste bara säga att jag är så glad att jag har dig Jimmy, du e det bästaste som finns! Puss!

Jag längtar till helgen, då ska jag och Jimmy gå på stand up comedy i Norrköping. Hoppas det blir riktigt kul. Sen i slutet på mars ska vi till Stockholm och se Joe Labero. Vad ser ni fram emot? Berätta gärna :)

Puzz

Kommentarer
Postat av: Kitty

Måste fråga vilken dag ska ni till norrköping? Fredag eller lördag? Jag är ledig hela helgen, så jag och Rasmus kanske kan gå vi med...

Jag har utmanat dig, kolla min blogg!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback