Köttfärslimpan...

...står i ugnen. Det luktar faktiskt riktigt gott. Har aldrig gjort det förut så hoppas det ska smaka bra oxå. Idag har vi varit en sväng på stan. Jag och Jimmy klippte oss. Jag vet inte än om jag är riktigt nöjd...hmprf...förhoppningsvis känns det bättre imorgon. Vi träffade på Malin på stan så vi passade på att ta en fika på Birgers. Andreas Johnsson (han som sjöng i melodifestivalen) var där och sjöng och signerade skivor. Nästa vecka kommer tydligen Nanne och Erik Segerstedt ( snygg-Erik från Idol) dit. Kul att de fixar lite så det händer saker istan, även om jag kanske hellre fått hit Shakira eller kanske allra helst Justin Timberlake...

Nu måste jag snart tillbaka till köttfärslimpan men först lägger jag inte lite bilder från igår och idag. Kram och puss


Kommentarer
Postat av: Irene

Vad ful han är, asså inte jimmy.

Postat av: kitty

Hur smakade köttfärslimpan?

2007-03-17 @ 22:16:13
Postat av: Agnieszka

Men det var inte er jag menade.... Carro Pettersson skrev jag om.... Hon hade någon kille med sig.....
Jag vet att din heter Jimmy=)

2007-03-19 @ 09:27:25
URL: http://agnieszka.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback