Nu...

...är jag på väg till skolan för att jobba med hemsidan till tjejjouren. Det finns en hel del att göra med det här projektet och nu skulle jag vilja att planeringen blev klar så man bara kan köra på med att verkligen utföra det. Blir ni nyfikna? Det händer massor med Tjejjouren Minna här i stan, riktigt bra att de finns för unga tjejer. Bra jobbat brudar!

Nä som sagt nu ska jag iväg och jobba. I eftermiddag hoppas jag på att få fika med mamma, pappa, syster yster och barnen. Det va så hiiiiiimla länge sen.

Igår var det en man som blev knivskuren i halsen med 4-6 hugg, här i Nyköping. hemskt!!! Helt sjukt vad det händer konstiga saker! Fattar inte hur man kan göra nåt sånt. Dessutom är det på den vägen jag brukar gå till skolan, kanske ska ta en annan väg. Jag e inte särskilt sugen på att se en massa blod. Hoppas killen klarar sig. Kan inte alla bara vara vänner!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud vad hemskt... undra hur det hände... och det känns så overkligt när dte händer såna saker där man själv brukar gå och vara!

Postat av: Victoria

Usch för sånt! Finns bra underliga människor här i världens. Förstår inte hur man kan ens skada någon annan typ =/.

Det som förvånar mig är att det hände i Nyköping, min gamla stad, liten och superlugn :P Men det kanske har förändrats under åren ja bott här i sthlm :)

2007-03-29 @ 10:27:57
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha.. jag känner mig också som en gnällkärring... man blir nog det eftersom!

2007-03-29 @ 10:30:52
URL: http://johanna84.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback