Oj oj oj nu var det länge sen sist...

Har inte skrivit på flera dagar. Det känns jättekonstigt. Bloggen har ju liksom blivit en kär vän man saknar om man inte ses varje dag. Det har varit full rulle hela veckan känns det som. I tisdags hjälpte jag morfar, i onsdags var det tjejmiddag hos Elin och på dagen fixade jag och Sandra present till Elin. Igår, torsdags var det födelsedagsfika på stan för Elin, Rasmus och Elin. Alla fyller ju på en gång. Det var riktigt trevlig och de verkade glada över presenterna. Förutom allt detta så har jag ju jobbat med projektet så full fart hela veckan. Snart ska jag åka och handla tänkte jag för jag ska ha tjejmiddag ikväll, det blir de vanliga plus Emelie från min klass. Hoppas det blir mysigt. Jimmy ska på kryssning ikväll...hmprf...undrar hur "lugn" den blir? Hoppas att han får massor med skoj. Jag har beställt godis från båten :)

Nä nu ska jag jobba innan jag tar en paus för att åka till affären. Jag kommer sätta in bilder från veckan, jag lovar. Känns inte som jag hinner det just nu bara.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: sara

bra, väntar på bilder!

Postat av: Anonym

Tack för en trevligt kväll med god mat! Kramar

2007-03-23 @ 22:33:56
Postat av: Kitty

Det var jag som skrev nyss!

2007-03-23 @ 22:42:20
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback