Uppe med tuppen

Nu sitter jag redan vid datorn och jobbar med projektet. Gick upp tidigt med Jimmy och åt frukost för han var tvungen att åka tidigare än vanligt. Igår var det möte med tjejjouren Minna. Det gick jättebra och vi fick massor bestämt. Tror verkligen det här kommer bli skitbra.

Den här veckan är det verkligen fullt upp, fast mest med roliga grejer. I dag ska jag hjälpa morfar och handla, måste handla hem hit oxå, imorgon så är det tjejmys med brudarna och på torsdag är det dags att fira alla f"ödelsedagsbarn" dvs Elin, Rasmus och Emil. Hurra hurra hurra!!! Sen är det fredag igen och då får man pengar så man kan shoppa och efter det är det ju helg och det är ju alltid skönt. Vad ska ni göra i veckan? Något roligt?

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag har också fullt upp den här veckan! I dag ska jag träffa Anne sen träffa Rasmus på stan och kolla på lite saker sen är det vidare till Jönåker på middag, han syss fyller år! I morgon samma sak som dig, tjejmiddag, på torsdag samma sak som dig, födelsedagsfika! På kvällen hem till mamma! Och sen är det fredag och då ska jag jobba igen!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback