Allt bra

...är bara så himla trött. Har tagit en liten paus i bloggandet. Ska snart sätta in bilder från helgen men har inte hunnit/orkat än. Fredagen blev i alla fall skitbra. Underbar musik och härliga vänner som alltid ställer upp. Lördagen kan jag bara förklara med ett ord...FYLLESLAG! Började med en grillning med tillhörande öl här hemma hos oss, sen blev det lite ren sprit på vägen till hamnen där vi pausade med några öl, därefter styrde vi mot Birgers där vi släckte törsten med teqiula... Tror inte jag behöver gå in närmare på hur jag mådde igår...som jag förtjänade antar jag... Men nu har man ju haft sin fjortisfylla för det här året, skönt att det är över för den här gången...nästa år kanske jag är vuxen?!?! Eller?

Kommentarer
Postat av: Bosse

En del blir aldrig vuxna och tur är väl det.

2007-05-29 @ 12:44:29
Postat av: Agnieszka

hihi, låter som om helgen blev lyckad då med andra ord=)
nää man ska inte bli vuxen, finns risk för att bli tråkig då... =)
kram

Postat av: Irene

Kul o parta! Bra att du börjat blogga igen, jag undrade var du hade tagit vägen!

2007-05-29 @ 17:37:36
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Beyonce

Tequilan var ju godare än vanligt!

2007-05-29 @ 23:23:18
Postat av: sanna

Ha en bra onsdag!

2007-05-30 @ 08:16:39
URL: http://wiiberg.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback