Tack alla sötisar...

...som har skrivit här idag och piggat upp mig!!! De känns lite bättre nu men man har ju lite svackor då och då. Det här jävla vädret, it fucking gets to me...I think...

Nu har jag i alla fall haft möte med
tjejjouren och några som ska hjälpa oss med evenemanget vi ska ha på Aktionskammaren den 25 maj. Först höll jag på att bryta ihop för att det verkade skita sig med mötet, men till slut så blev vi ialla fall 7 stycken och mötet gick bra. Längtar till evenemanget ska bli såååå kul att se hur allt blir i slutänden, vet att jag tjatat om detta förut men det ska faktiskt bli riktigt kul.

Både Lotta och Bosse har börjat skriva här hos mig, det tycker jag verkligen är jättekul. Saknar er!!!

Puss på er allihop

Kommentarer
Postat av: Irene

Skönt att det löste sig. Ses i helgen kanske!?


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback