Tandläkarn idag!

Igår var det riktigt skumt väder, men på kvällen blev det riktigt skönt. Jimmy och jag tog en promenad till skolan. Han skulle hjälpa mig när jag skrev ut och skar alla flyers till tjejjouren. Det tog ett tag att skära alla snyggt så vi blev väl kvar i nästan 1,5 timmar, tur att jag slapp göra alla själv. Klantig som jag är skar jag mig dessutom på skärmaskinen... Efter vi gjort klart allt gick vi förbi Timpa och tittade på sista perioden i hockeymatchen mellan Sverige-Ryssland. Sverige förlorade :(

Har precis varit på frukostmöte med Karin från tjejjouren Minna. Vi satt på mekka och tog en kaffe och en fralla, riktigt mysigt faktiskt. Efter ett tag kom Emma och hennes mamma oxå dit och tog en fika med oss. Det va kul att träffa Emma igen, det va så himla länge sen....igen.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags att åka tilltandläkaren... Vill bara få det gjort så det är över sen. Förutom det här så har det inte hunnit hända så mycket idag. Det mesta är klart med projektet. Lite finlir innan evenemanget bara. Ska bli riktigt kul att se hur det blir.

Kikar in senare och skriver mer om vad jag hittat på resten av dagen.
image210
Längtar till sommaren!!!

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback