Vart tog söndagen vägen?

Swooosch sa det bara så var den söndagen borta. Sov sent i och för sig men ändå!!! Har som vanligt haft tvätten idag... men förutom det så har vi faktiskt hunnit med en hel del ändå. Vi åkte till ÖB för att handla lite, och vad möter oss när vi klivit innanför dörrarna om inte TOTAL KAOS!!! De har helt flyttat om alla hyllor ooch avdelningar, snacka om att min ÖB-rutin blev något så jävligt rubbad och jag var ju helt och hållet tvungen att lägga om min ÖBshoppingstrategi!!! Hur kan de göra på detta viset!?! Vilsna stackars förvirrade människor famlade hit och dit i hopp om att hitta den enda lilla varan de kom dit för att köpa, men förgäves... Hörde dessutom en kvinna som ringde till sin man som hon tragiskt hade kommit ifrån i detta kaos. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att de fann varandra igen...

Nåväl, efter den traumatiska upplevelsen på ÖB åkte vi ut till Beckis för att säga hej till alla brudar plus Chrille. Jimmy hade inte sett huset än och han tyckte som jag, att det var supermysigt. Det blev lite fika och skitsnack innan vi var tvugna att åka hem till vår tvätt. Käkade lite hemgjorda burgare till lunch hemma innan det var dags att träffa Jimmys syster plus pojkvän på Georges för en fika. Kul att träffa dem. Sen åkte vi till skolan och skrev ut min sammanfattning om projektet jag hållit på med i 9 veckor. Sen satt jag och fixade lite med det hemma och så helt plötsligt var det kväll och jag har inte hunnit hälften av vad jag tänkt göra idag, men vet ni vad...det skiter jag i för det kan jag göra en annan dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

jadu, tiden gårt fort när man har roligt=)
Hoppas helgen har varit bra! Jag fick en bil i helgen, så jag är nöjd!!!!
kramar


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback