Bra, men tidig kväll ikväll

Kl 19 stack jag för att kolla på Jimmys första match i cupen. Den va i sporthallen och de vann :) De spelade riktigt bra och det va riktigt kul att titta. Nästa match skulle va kl 21 så jag o Jimmys föräldrar gick hem till dem. Där blev jag bjuden på kaffe o likör och nån god ciderdrink. Hann inte va där så länge innan Jimmy ringde och skulle hämta oss till nästa match som skulle va på Rosvalla. Även denna match spelade de sjukt bra, men det räckte bara till oavgjort. Tycker det e riktigt kul att titta på när de spelar cup, ska nog upp imorgon bitti och titta på nästa. Innan matchen på Rosvalla hann jag o Jimmys mamma ta en öl på bowlingen. Träffade gamla jobbarkompisar där. När vi åkte hem ville Jimmys föräldrar att jag skulle följa med till dem och det skulle ha varit supertrevligt, men jag e ju lite kinkig med att gå hem själv sent så det får bli en annan gång. Jimmy ville ju hem o duscha o slappa så han skulle inte med.

Imorgon måste jag fixa present till I som vi ska fira på söndag. Nån som vill ta en fika när jag e på stan?

Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

missa dig på stan köpt nya joggingskor så nu ska det växande hullet bort :) ha en bra lördag kram

2007-11-24 @ 18:32:49

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback