Gävle

Har haft en riktigt bra helg. Fick ledigt från praktiken i fredags så vi kunde komma iväg någorlunda skapligt till Gävle. Det va jag, Jimmy, Syster yster, F och barnen. Har tagit det mest lugnt ätit och druckit gott. Promenerat, umgåtts, träffat kusiner, kusinbarn, mostrar....skönt med släkt och vänner omkring sig. På lördagen gick grabbarna upp tidigt för att sticka ut på fisketävling. Vi andra va ute o gick och sen hemma o tog det lugnt. Har verkligen njutit av att komma bort den här helgen. Skönt att komma ifrån stan och göra nåt annat....bryta av i vardagen lite...det behövde jag. Kom hem vid sju ikväll och sen har jag bara tagit det lugnt...ska nog lägga mig tidigt ikväll. Känner mig så lugn, avslappnad och glad...känns skönt den här helgen gjorde mig gott. Här kommer lite bilder


Kommentarer
Postat av: Hanna

mysiga naturbilder :)

Postat av: Hanna

ja, riktiga vänner är viktigt att ha! :)
tack så mycket.

2007-11-11 @ 21:56:53
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: sara

Vart praktiserade du? =)

2007-11-11 @ 22:02:53
URL: http://hellmansara.blogg.se/
Postat av: Kitty

Låter bra! Fina bilder! Kram på dig! /Kitty

2007-11-12 @ 11:35:33

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback